listopad 2025
poútstčtsone
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Respektující komunikace v sociálních službách - Akreditovaný vzdělávací kurz

Na tento kurz se již nelze přihlásit.

Datum konání:30.10.2025 (8:30 - 15:30 )
Ukončení registrace:29.10.2025
Číslo akreditace:A2023/0158-SP/PC
Časová dotace:8 hodin
Cílová skupina:Sociální pracovník, Pracovník v sociálních službách
Místo konání:Ústředí Slezské diakonie, Dukelská 264/5, Český Těšín 737 01
Lektor:Mgr. Marek Tkáč
Volná kapacita:Obsazeno
Přihlašte se jako náhradník!
Kurz otevřen i pro veřejnost:3 místa
Cena:2 100 Kč
Sleva pro zaměstnance SD 20 % (1 680 Kč)
Kurz je určený pro všechny, kteří pracují v sociálních službách a chtějí být ve své profesi dlouhodobě úspěšní a spokojení, a kteří současně nechtějí ve vztazích se svými klienty přežívat, ale naopak pečovat o ně a umět je rozvíjet. V kontextu poskytování sociálních služeb pracovník přirozeně nevystupuje pouze ve vztazích s klienty, ale také se svými kolegy. Dobře fungující tým vzájemně se respektujících pracovníků je jedním z klíčových předpokladů pro zajištění vysoce profesionální služby. Kurz je zaměřen na způsoby komunikace, kdy dokážeme ve vztazích s druhými (klienty a jejich blízkými, kolegy na pracovišti atd.) komunikovat o sobě, ale zároveň vnímat a zohledňovat druhého člověka a jeho potřeby. Účastníci kurzu budou mít příležitost osvojit si klíčové komunikační dovednosti a efektivní techniky jak vyjadřovat ve vztazích s druhými lidmi respekt nejen slovy, ale i řečí vlastního těla. Budou mít příležitost naučit se základní postupy vnímání vlastních prožitků a pocitů v kontextu respektující komunikace. V zážitkových cvičeních a modelových situacích pak budou teoretické znalosti a dosavadní zkušenosti procvičovány a kotveny.
 
 Absolventi kurzu získají tyto kompetence:
  • budou zvládat komunikaci s respektem k názorům a postojům druhé strany a umět přiměřeně vyjadřovat svá vlastní skutečná přání a očekávání
  • budou umět konstruktivně (efektivně a klidně) zacházet s konflikty a odlišnostmi partnerů v komunikaci
  • budou vybaveni dovednostmi v předcházení konfliktů a jejich zvládání v různých kontextech osobního i pracovního života
  • budou lépe rozumět svým vlastním strategiím zvládání konfliktních situací a emocím s nimi spojených
  • budou lépe rozpoznávat a následně využívat vlastní zdroje pro zvládání dopadů konfliktních situací
  • budou vybaveni základními technikami efektivní respektující komunikace využitelnými jak v přímé práci s klienty, tak i v rámci týmové spolupráce



Více informací:Bc.Vladimíra Kullová
E-mail:info@dinstitut.cz
Telefon:731 196 885, 558 764 352







Diakonický institut